جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه
نوشته شده توسط : مینا

جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و رمانتیک 2018

مجموعه  جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و رمانتیک 2018

اس ام اس و جدیدترین اس ام اس صبح بخیر عاشقانه و رمانتیک 2018

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 

 

 


صبح من، زیبای دلنشین من
چه رنگی باشد بهتر است رنگ چشمهای تو؟
نقاشی شود رنگ زیبا
دلت دلی روشن
سلام روشنایی من صبح ت بکام روزت شاد و دلت خوش.


صبح بخیر هستیم 
صبح بخیر تمام دل بستگیم
صبح بخیرامید فردا 
صبح بخیر تمام سهم من از دنیا

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر


با پرنده ی صبح شروع شد
تابید، نور شد و سپاس گفت
صبح پرنده را بیدار کرد
شعر خواند…
نور آمد، یار بیدار شد…
صبح بخیر خورشید من

 


شکست های بی انتها هروزصبح پلکهایت فصل جدیدی اززندگی راورق میزند
سطراول همیشه این است:
“خداهمیشه باماست”
پس بخوانش بالبخند


هرچیزی یک آخری دارد و آخر آرزوهایم باتوبودن است. به وسعت آخرعشق، دوستت دارم. صبحت بخیرعزیزترین آدم دنیای من…


گفتند فراموشت کنم
اما به یاد آوردنت هر روز
درد آورترین شکل فراموشیست!
صبح قشنگت بخیر

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 


دوست واقعی مثل یک صبح زیباست! نمیشه تمام روز داشتش, ولی مطمئن هستی که فردا, روز بعد, هفته بعد, سال بعد وتا ابد کنارت هست!
وتو یه صبح قشنگی…!!!


یه سلام قشنگ به کسی که یه دونه است…
ویه صبح بخیر داغ به کسی که گرمای وجودم از اونه….

 


یک سلام و صبح بخیر با عطر گلهای نرگس به خدای مهربون
یک سلااااام و روز بخیر
از سر صلح و دوستی به همه مردم دنیا
یک سلام و صبح بخیر به عشقم، عزیزم که از صمیم قلب
دوستش دارم

 


سلام،
کبوتر کوچک قلبم  برایت پر میزند
صبحت بخیر دانه ی محبت بپاش که اسیر دام تو بودن آرزوی من است

 


و چه زیباست تماشای طلوع چشمانت در سحرگاهان آن زمانی که چشم شوریده عشاق از بی خوابی سوسو میزند…. صبح و تابش دوباره چشمانت بخیر

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر

 


صبح زمانیست که تو بیدار میشوی…
ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است!

 


سلام
به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند
سلام
به شقایقهایی که محکوم به عشقند
سلام
به تو که محکوم به دوست داشتنی

 


صبح عزیز مهربون بخیر
ما رو نمیبینی خوشی
هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی
.
.
انتخاب با توست، میتوانی بگوئی :صبح به خیر خدا جان یا بگوئی :خدا به خیر کنه، صبح شده

 


فرقی نمیکند خورشید در وسط آسمان باشد یا پشت ابر……….
خورشید که ملاک صبح بودن نیست………..
همینکه تو چشمهایت را باز کنی از هر صبحی صبح تر است…………!!
خورشید نازم صبت بخیر

 


اول صبح با یاد تو از خواب ناز بیدار میشم
با اسم زیبای تو من راهی روزگار میشم…

 

 

صبح بخیر عاشقانه، اس ام اس صبح بخیر





:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: